Denna underbara dag.

Rörigt värre.
Blev nästan motiverad att ta tag i min blogg och dess utseende men när jag började läsa och fixa så kände jag bara nej. Not going to happen. Så om någon känner sig manad och tycker sådant här är kul - varsegod, du får äran att göra en söt design till mig. ;)

Friday friday. Det bådar gott. Eller? Jo det är klart det gör. Soligt är det också till råga på allt. Vet dock inte om det är varmt eller kallt men det lär jag snart upptäcka. Tänkte kila ut och hämta posten och se om jag fått något kul brev idag. Misstänker att fallet inte är så.

Idag kanske det blir ett besök på Torp. Det beror helt på om Jessica har tid, lust och ork. Jag kan säga det att jag skulle nog överleva max i 2 veckor om jag levde hennes liv. Jisses. Jag förstår verkligen inte hur hon orkar ha varje minut planerad 24/7. Jag kan bli frustrerad och trött bara jag tänker på hur mycket den människan gör på en dag...  

Hur som helst vore det kul ifall hon ville ta sig tid och shoppa med mig. Hon är så grymt duktig på att hitta snygga kläder så hon är verkligen bra att ha med sig. Dessutom är hon väldigt underhållande också. Eftersom det händer saker konstant i hennes liv har hon alltid saker att berätta.

Sådär nu har jag vart ute en liten sväng. Till mig lycka var det inga räkningar idag. Wihoo! Och inte nog med det, det  var en bonuscheck från ICA. Skenet bedrog inte. Det var jättevarmt ute idag. Så gott! Det blir sig ett besök på systemet sedan och införskaffa lite gottis och sätta sig på balkongen när solen kommer dit på seneftermiddagen. Yay! 

Nu blir det till att hoppa in en vända i duschen. 
Ciao!  

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hihi... Du är så söt!! Shoppa snart?? Pussisar

2010-04-18 @ 13:55:54
URL: http://frokenlifv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0