Det där med bloggande...

Nu känns det verkligen att det är vår! Det är varmt och solen skiner nästan varje dag. Underbart är det! Plus att jag har fått mig min regndag, x2 till och med, så nu är jag nöjd.

Idag känner jag mig verkligen slö och seg. Dåligt humör är jag på till råga på allt. Kul!
Fy fan...

Mycket har hänt det senaste. Jag har fyllt år, vi har haft fester (wihoo), planerar dop för fullt, bilen har rasat så man känner sig helt handikappad utan, det är full cirkus med grannar och jag är sjukt spelberoende av WoW. Men det kanske inte var något nytt i och för sig. Haha överväger starkt att kontakt Aschberg så vi kan få lite lugn och ro i kvarteret. :p

Har kommit på att det där med bloggande kanske inte är min starkaste sida. Är verkligen urusel på det. Det är nästan så jag skäms... 

Nu överväger jag starkt att gå och vila. Känner mig helt slut verkligen. Kanske får slänga i mig lite frukost om jag hittar något ätbart också. Jag ska försöka att ta tag i mitt bloggande också, men inte mer just nu. :p

Kram


Kommentarer
Postat av: Amelie

Jag vet hur det är med bloggandet :D Jag är också dålig på det =) Men det är alltid kul att läsa de du skriver =) Puss

2009-05-14 @ 16:19:03
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0