Tisdag

Efter mycket tjöt tyckte jag att det kanske var dags att ta tag i min så kallade blogg. Jag har försökt skapa mig en design men det gick ju lite sådär som Ni kanske ser ?

Annars?
Jodå, det är dumt att klaga. Sitter här, visserligen fortfarande i pyjamas, men det är gott att inte behöva stressa. Har precis matat lillen så nu försöker jag få honom att sova men han verkar inte lika pigg på det som jag. Så ska jag gå ut och hämta posten och passar då på att rasta Ronja.

Inte glömma att jag måste ringa min mor om ca en timma. Idag är det en stor dag för henne för hon har fått äran att passa grabben medan jag klipper mig. Det ska bli så skönt att klippa sig! Känns som en uppfräschning är vad jag behöver, och att det är min före detta bästa kompis som är frisör gör ju inte saken värre. Blir kul att komma ut och träffa lite folk och tjöta lite. Det är inte varje dag man är ute på sådana här äventyr vill jag lova! Tiden räcker verkligen inte till när man har en liten knodd här hemma. Han är verkligen jättesnäll men eftersom har ska mat så ofta så är det att man inte hinner göra så mycket på tiden emellan måltiderna. Det finns alltid något att pyssla med i hemmet. Om inte annat så finns ju WoW. :-)

Jag hoppas verkligen att någon utav mammas kamerakablar passar till min kamera för då kanske jag får lite fart på kameran och kan lägga in bilder. Ingen stor vits att ta kort som man bara kan titta på i kameran. Vad har vi lärt oss av det här? Att inte slarva bort USB-kabeln till kameran. Och införskaffa en minneskortsläsare i datorn. Hade det i min gamla datorn men den sålde jag.

Nu blir det att smita ut med hunden en snabbis och sedan rätt in i duschen.
Kram


Kommentarer
Postat av: Amelie

Wee ett inlägg =) Hur lever livet? Och hur blev frisyren? :P Puss

2009-03-03 @ 23:34:24
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0