Confused

Det har varit så mycket den senaste tiden att jag knappt hunnit med någonting. Det är nästan som att det är så fullt upp med saker som ska göras att man inte vet var man ska börja, vilket brukar resultera i att inget blir gjort. Dumt men sant.
Tänkte iallafall ladda upp lite bilder så folk har ett lite humm om vad jag har haft för mig det senaste.




Vi hade dop till Junior 21/5



Har träffat min underbara Rebecca



Du tar nästan all min tid, men det är det värt!




Jag får väl motvilligt erkänna att detta också tar lite av min tid.



Nu blir det att ta en tripp till affären och införskaffa lite onödiga, saker som i vissa fall kan vara väldigt nödvändiga, så som tejp, vadd, glödlampor, linjal osv.                                                                                                                                              

KRAM PÅ DEH! som farbror Barbro säger.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Vilket fint kort på Jr! Puss

2009-06-11 @ 18:51:40
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0