Day off.

Yay, är barnledig idag i några timmar för att vila upp mig. Känns så skönt. Tänk att det kan ta så mycket på krafterna, helt otroligt. Hur som helst känns det väldigt skönt att ha lugn och ro runt sig. Huvudet pulserar och vädret är sådär halvtaskigt. Kom några regndroppar när jag skulle ut och kolla posten. Inte mig emot. Kan jag sitta inne och mysa idag.

Annars är det fullt upp, som vanligt i mitt liv. Förhoppningsvis kan vi påbörja vår flytt imorgon eller så. Börja packa iallafall, verkar inte som om vi får nycklarna förän på söndag om allt går i lås.

Nu blir det till att farma lite blommor i WoW och sedan blir det nog ett kärt återbesök till soffan igen, där jag redan spenderat 2,5 timmar idag.

Catch you later.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Ska ni flytta? Vart då?

Vi måste ses snart! Nu har det gått jättelång tid sen förra besöket! För lång tid! puss

2009-07-30 @ 02:34:50
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Amelie

oj oj oj ! Händer massor! Nej i vårt liv händer inte så mycket, eller det går frammåt i alla fall. Stefan har fåttpengar av sin pappa så han ska plugga till taxichaufför för då har han garanterat jobb, och det är ju alltid bra. Annars så jobbar jag massor över sommaren.

Men vi måste träffas snart! Ni kan inte kika ner till thn en dag? puss

2009-07-31 @ 03:46:15
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0