April, alltid en början.

Igår var det underbart väder vilket innebar grillpremiär. Helt galet så gott det var. Marinerad grillad kycklingfilé med friterade pommes, en fräsh sallad och en mumsig sås på det. Kunde det bli bättre? Jadå - glaset med rödvin. Då satt vi ute och åt grillat i solen och värmen, synd bara att det  blir så jäkla kallt när det blir mörkt. Men vad kan man begära? Det är trots allt bara början på april än så länge.  

Idag däremot ser det inte lika kul ut, men återigen, det är veckans underbaraste dag: söndag. Då är det inte menat att något ska vara bra. Då kan det lika gärna vara grått och mörkt. Kanske en skvätt regn också om man har tur.

Nej usch, jag vill inte. Jag är verkligen inte motiverad för något. Får vänta en timma eller två sedan ska jag ringa och prata min underbara Rebecca. Vi kanske kan lösa världsproblem så man fyllt någon fuktion idag. Fram till dess blir det ett kärt återseende hos sängen.








                                                       
Never thought I would feel this way, now the time is run away. Baby can't you just forgive me?
I was hard on you, all the things I put you through, left in the middle of something good.
Just give me time, one last try?




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0