Sol och en kall cider

Idag har det varit strålande väder. Solen var redan uppe och sken när jag gick upp första gången vid 08.00 och då blev man på gott humör. När man sedan gick ut och kände hur varmt det var blev det ännu bättre. 
Skulle egentligen på möte idag med föräldragruppen som träffades innan alla förlossningar, men eftersom Junior är lite förskyld så avbokade jag min plats. Istället blev det en tur till stan. 

Först käkade vi lunch/frukost, eller vad man vill kalla det, på Paddington och sedan åkte vi till Torp där jag träffade min mor och umgicks med henne. Medan jag strosade omkring på Torpet åkte grabbarna iväg och uträttade sina ärenden. När vi var klara på Torp körde mor hem mig för att sedan bege sig hemåt till ön. 

Blev inte så mycket shopping idag direkt. Blev mest grejer till Junior men det var välbehövligt. Han växer så de knakar vilket gör att han växer ur sina kläder minst sagt fort. 

Nu sitter jag här hemma vid datorn igen. Känns verkligen som fredag idag, vet inte varför... någon slags fredagskänsla har jag iallafall. Bara för det har jag precis öppnat mig en Kopparbergs päroncider. Ska gå ut och sätta mig på balkongen och avnjuta den tänkte jag. Nu när solen kommit till den sidan. Får ta med mig telefonen ut så jag kan ringa och diskutera världsproblem med Rebecca. 

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0