Trött, tröttare, Sarah

Goe goe fredag.
Till min lycka vaknade Junior kl 08.00 så då var det bara att stiga upp. Känns som jag sitter här sovande medan grabben är jättepigg och glad. Då känner man sig lagom motiverad. Ronja den gottegrisen gick upp när jag gick upp, käkade frukost och sedan gick och la sig igen. Ibland kan det vara bra gott att vara hund. 

Fasiken, jag hade en grymt konstig dröm inatt. Den kändes så galet verkligen så man inte visste ifall det hade hänt eller om det var en dröm. Tycker det är så otäckt när det blir så, fast i det här fallet är jag 100% säker på att det var en dröm. 

Sitter nu här och väntar på att Junior ska gå ned i varv så vi kan gå och lägga oss igen. Om Ronja är en duktig vovve ligger hon på min plats i sängen och håller den varm till mig. :-) 

Nu lite musik. 
Undra om det är någon mer än jag som tycker att Lady GaGas låt Eh Eh (nothing else I can say) skriker sommar? När jag hör den låter tänker jag på en varm sommardag. Solen skiner, ett gäng kompisar är på en fin strand, vattnet är grönblått och glittrar från solen ljus. Folk har på sig badkläder och stora solglasögon, och det bästa av allt - ölen ligger på kylning i en kylbag. Det kanske är önsketänkande? 

Btw så är jag nu helt besatt av
Flo Ridas låt Right round. Sjukt go. Man kan inte låta bli att digga med. I och för sig diggade jag Low när den kom. Fast om jag diggade dem så var dem besatta av den i Grekland. När vi var där i augusti förra året spelade dem den på varje nattklubb vi gick förbi. Helt galet, plus att klubbarna tävlade om vem som kunde spela högst. 

Okej, nu blir det Flo Rida en sista gång sedan blir det ett kärt återbesök till min älskade säng. Får väl ta vägen förbi kylen och se om den har något gott att bjuda på. Troligvis inte, som vanligt... vem är det som handlar i det här hushållet egentligen? :-p

Sängen - here I come!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0